fredag, oktober 14, 2005

Fundering 8

Dagens fundering:
Varför är man alltid tröttast 19.30 på kvällen? Och mycket piggare klockan 23? Och varför känner man av alkohol så starkt när man är trött? Kroppen är ju ändå i bra skick?

Dagens icke-irritation:
Fikade med Jenny på Lilla Torg ikväll och hade det mysigt :) När vi skulle hem så kom bussen precis och jag och Anders kastade oss på utan en tanke på att vi inte hade kontanter på oss (jag har ju mitt månadskort). Så när bussen hade börjat köra stod vi där som två fån när vi skulle betala för Anders men busschauffören, han bara log och sa "nä, skit i det, gå och sätt er ni", så nu är jag mycket positivt inställd till våra kära bussar igen :)

Dagens tröttaste:
Jag har jobbat elva dagar på tio dagar. Låter väl rimligt?

Nä, nu är jag pigg så nu måste jag väl sova :)

1 kommentar:

Anonym sa...

*Jagar spammarna med en vass pinne!*

Tur att vissa busschaufförer är snälla =) , annars hade jag fått gau him :-|
*poss*