måndag, augusti 08, 2005

Fundering 3

Fundering:
I´m thinking about translating my blog from swedish to english. Would anyone read this in english? Is an ordinay swedish 25-yearolds thoughts interesting to others out there? I´ll probably do it if I get bored anyway, but comments are always welcome (if only to show that there are lifeforms out here).
(Typ, jag funderar på att översätta min blogg till engelska, vad tycker ni?)

Idag:
Så var semestern slut. Tillbaks i ekorrhjulet, konferens på Ven nästa vecka iallafall. Fint väder idag såklart efter tre veckors mulet.

Tanke:
Varför har jag alltid dåligt väder på min semester? Spelar ingen roll att jag försöker lägga den tidigare eller senare från år till år, det regnar alltid minst 2/3 av tiden? Konspiration?! Fick läst många böcker iallafall :)

1 kommentar:

Anonym sa...

En översättning av 'blåggen'= en "bredare publik" =)

Hela världen får ta del av min älsklings tankar och funderingar =)