onsdag, augusti 31, 2005

Fundering 4

Bilder ur mitt Sverige :)





Fundering:
Sverige är ett helt fantastiskt land har jag funderat mig fram till, genom att ta en liten roadtrip på drygt 100 mil. Vägarna är pisstråkiga och folk kör som idioter men det är förbaskat vackert :)

Värdelöst vetande:
Toaletten på Statoil i Vrigstad är jättefin, de har t.o.m. en liten minitoastol bredvid den "normala" för att barnen ska kunna gå :)
Utanför Linköping finns massor av modeller av våra svenska flygplan utmed E4:an (info till skåningar som inte känner till sånt).
Vid den ena rastplatsen vid Huskvarna finns betande får! Som man kan klappa om man vågar (vilket min svägerska vågade men inte jag) :)
Och i småländska Ör finns Oljeshejkerna Johanssons bensinstation! Hur läckert som heslt med vackert målade byggnader, musik vid pumparna och självklart stora porträtt av de svenska shejkerna iklädda traditionell klädnad :D

Tanke:
Jag ska försöka bättra mig på att posta eftersom jag har saknat det :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Flooding Stops Presses and Broadcasts, So Journalists Turn to the Web
With their offices and presses flooded, news media outlets in New Orleans mostly abandoned ... A morning update on the Web site said The Times-Picayune was evacuating its building in New Orleans and that staff members were heading for Houma, a bayou town about 60 miles to the west.
I was surfing through a few blogs and came across yours and wanted to say
very nice job on the content, so I have bookmarked your site for future
reference.

Just in case you are interested I have a ancient roman coin
site. It pretty much covers ancient roman coin related stuff.

Stop by sometime :=)

Anonym sa...

This is a superb blog. Keep it going. Check out my site when you've time Wedding Photos Northampton It's just about local Wedding Photos Northampton

Anonym sa...

News Corp. Woos Unlikely Ally
WSJ.com - News Corp. Switches On Charm Offensive Blog Faces Suit Over Reader Comments In a case being watched closely by bloggers, an Internet company has sued the owner of a Web log for comments posted to his ...
Look at my site please - programy - there are many stuff about programy !!!

Anonym sa...

Hope you are having fun with your blog. I have a forex course blog. It pretty much covers all things related to forex course. Come and check it out if you get time and if your interested in this sort of thing:-) If not have fun and carry on blogging.

Anonym sa...

Länge leve oljeshejkerna! ;D

Tråkigt att din blogg blir spammad bara :-/

Anonym sa...

Död åt SPAM!
*saknar fåret* ;)

/Anna