onsdag, januari 24, 2007

Fundering 21

Apropå vuxen igen:

You Are 25 Years Old
Under 12: You are a kid at heart. You still have an optimistic life view - and you look at the world with awe.
13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.
20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.
30-39: You are a thirtysomething at heart. You've had a taste of success and true love, but you want more!
40+: You are a mature adult. You've been through most of the ups and downs of life already. Now you get to sit back and relax.


Det var ju inte så farligt :) Nu verkar det som om jag har total åldersnoja, och det kanske jag har men jag känner ingen oro för framtiden iallafall :)

PS Det finns en massa kuliga test på Blogthings.com, bl a har jag fått veta att jag borde färga håret orange, jag är bäst lämpad att styra över planeten Mars [is there life on Mars?], att jag hade klarat av amerikansk Highschool, att jag skulle haft smeknamnet Buffy om jag var stenrik och artistnamnet Mink om jag vore strippa och att jag antagligen var en blåval i mitt förra liv :)
Varning! Gå inte till sidan om du egentligen inte hinner. Risk att fastna en bra stund.

Ha en bra dag!
//J

_________________________________________

Uppdaterat:
Kanske är det därför jag har åldersnoja:

You've Experienced 68% of Life

You have all of the life experience that most adults will ever get.
And unless you're already in your 40s, you're probably wise beyond your years.

4 kommentarer:

A L V A S - P A P P A ! sa...

aj skit också, jag har bara 24% av livet kvar )=

Jonna sa...

Eller så är det så att amerikanarna lever ett mindre rikt liv än vi svenskar och egentligen så har vi hälften kvar att uppleva :)

Anonym sa...

Just hittat hit. kul med test!
hm.. jag var 2,5 år äldre än min riktiga ålder. Men jag hade 13 vuxenpoäng.

Jonna sa...

Grattis evasleva :) Du är inte lika tråkigt vuxen som jag med andra ord :)