måndag, februari 16, 2009

Fundering 155

Har det redan gått 3½ år?! När hände det?

Blev utmanad av Lilla Duktig och den här bilden dök upp.



Den är tagen i juli 2005, på en gård i trakten där min svärfar bor. Vi meckade med vår förr-förr-förra bil som skulle besiktigas, så intet nytt med det. Dock var det trevligare väder än nu samt vackrare omgivningar.

Nu utmanar jag: Aradia, Fru Choklad, Minna, Maria, Päm & The Crazy Catlady
Här är reglerna:
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

4 kommentarer:

Maria sa...

Har utfört utmaningen :)

Minna sa...

Gjort! :D

Fru Choklad sa...

Ha ha ha Du kommer att skratta när du ser min bild. Fin din var med hästarna. Oj vad jag längtar efter sommaren nu..... Hörde på vädret att det är typ 35 minus uppe i norr. Brrrrrrrr. Vår nu tack.

Jonna sa...

Fru Choklad: Tack, jag blev rätt glad själv när jag fick se den, kan riktigt känna doften av sommar =) Som man längtar efter helt otroligt i tre månader till! Till och med vi har ju snö nu! Vår tack!