onsdag, april 15, 2009

Fundering 159

Varför är det inte olagligt med förkylningar?

Ååååååh, jag är så förkyld! Allt värker, näsan läcker och är sårig, halsen är svullen och rösten har jag tappat...
Fy för allt i hela världen säger jag bara!
Tyvärr är Sam och Älsklingen lika sjuka så det går åt mycket snorpapper och Alvedon och näsdroppar just nu...

Orkar inte skriva mer utan lämnar er med ett par söta bilder på Sam :-)

Sam på 1-årsdagen:



Sam hoppas ni hade en glad påsk och slapp vara lika sjuka som han var på påskafton!



Med hopp om en friskare läsekrets
//J

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej.
Du är utmanad. Kolla min blogg så får du se.

Jobbigt med förkyldningar. Hoppas ni snart blir bra. Sam är så lik sin pappa. Hälsa familjen.

Kram

Päm sa...

ah stackare, jag har lyckats klara mig! och är INTE avundsjuk på er ^^ kepp up the good blogging!