torsdag, april 05, 2007

Fundering 42

Varför är det ingen som förstår mig?

Kan det bero på nedan? :)

You Are 87% Tortured Genius

You totally fit the profile of a tortured genius. You're uniquely brilliant - and completely misunderstood.
Not like you really want anyone to understand you anyway. You're pretty happy being an island.



Your Brain's Pattern

Your mind is a multi dimensional wonderland, with many layers.
You're the type that always has multiple streams of though going.
And you can keep these thoughts going at any time.
You're very likely to be engaged in deep thought - and deep conversation.


Jag gillar Blogthings, man kan alltid hitta på nåt kul om sig själv när man är lite uttråkad :)

Fortsatt glad påsk på er alla, nu har vi ätit två underbart goda påskmiddagar, imorgon/idag är det dags för den sista (som vi själva ska stå för) :) Blir nog bra!

PS Jag påbörjade detta inlägg i torsdags men eftersom Blogger inte uppdaterar när man publicerar så vill jag bara meddela att det är den 8/4 kl 00.19. Japp, något för intresseklubben att anteckna.
//J

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag blev 86% geni...

*jag böjer mig för mästaren*

Anonym sa...

ja, "typsikt" nog, som du skrev..
:P