onsdag, april 18, 2007

Fundering 43

Var är tummen, var är tummen?
Här är jag, här är jag :D

You Are the Thumb

You're unique and flexible. And you defy any category.
Mentally strong and agile, you do things your own way. And you do them well.
You are a natural leader... but also truly a loner. You inspire many but connect with few.

You get along well with: The Middle Finger

Stay away from: The Pinky


Jaha, nu var det ett tag sen igen.
Här har det inte hänt så mycket, jag jobbar, tränar och är sömnlös som vanligt... Inte bra, chefen klagar på försovningar (två timmar i måndags!) och jag mår dåligt. Skit också! Men det går väl över när jag har vant mig vid att det är ljust igen. Det värsta är att magkatarren verkar vara tillbaks, blä...

Jaja, annars har jag mest njutit av det vackra vårvädret (i måndags var det säkert över 20 grader varmt!), i helgen gick jag och älskling en långpromenad på säkert en mil, underbart! Vi gick bl a förbi J:s nya jobb och fick se henne i arbetsuniform :P

I fredags var jag och A&P på invigning för en ny makeup-butik som en bekant öppnade. Det var ett riktigt fint ställe, med massor av bra produkter till vettigt pris! Det bästa är att butiken ligger nära träningen så man kan titta in ofta :)
Iallafall, invigningen var trevlig och det bjöds på vin och mat, och sen drog vi vidare till Lilla Torg där vi satt och drack öl ett bra tag. Sen drog A med mig ut och dansa så det blev mer drickande och partajande :) Kom hem hyfsat tidigt, vid halv tre, men mådde ändå som jag förtjänade i lördags. Men det var jätteskönt att bara ta en slappedag med min älskling och inte behöva göra något eller åka någonstans.

I helgen ska jag försöka att göra så lite som möjligt, hur nu det kommer att gå.

Nästa vecka fyller mamma år så det blir kalas den helgen. Dessutom ska jag till käkkirurgen igen, tur man får lön nästa vecka! Vi måste köpa sommardäck till bilen också, ska nog till däckverkstaden idag.
Helgen efter nästa konfirmeras min plastbrorsa samma dag som han fyller 15, så vi får väl hitta på något fint till honom också. Och sen är det ju dags för svägerskorna att flytta till nya lägenheter och bli sambos, kulkul :)

Så livet traskar på som vanligt här, det vara väl mest det jag ville meddela :)
Ha det bra därute!

//J

Inga kommentarer: