fredag, augusti 10, 2007

Fundering 72

Varför går fredag eftermiddag alltid i slowmotion?

Har inte skrivit på hela veckan, jag vet, men det är inte så lätt när det är samma sak varje dag:
Vakna
Jobba
Äta
TV
Sova
Repeat
(En kväll somnade jag dock framför tv:n vid åtta, så det var väl undantaget mot rutinen. Japp, mitt liv är inspirerande.)

Lite tråkigt att jag inte tog semestern en vecka senare som de flesta av mina kollegor; då hade jag fått kanonväder hela veckan... Menmen, tar igen det en annan sommar :)
Fått undan en hel del gammal skit här på jobb eftersom det varit så lugnt (t.ex. slängde jag ca 1200 gamla mail!) så det har väl varit bra, men nästa vecka lär det vara fullt pådrag igen.

För att inte tråka ut er totalt så kommer här en liten rolig grej från Blogthings

Your Boobies' Names Are...

Cheech and Chong


*asg* Mmmmhmmm :)

Iallafall, nu ska jag strax dra iväg med älsklingen för att hitta present till hans släkting som fyller år i helgen, och sedan ska vi nog köpa lite mat till grillningen som (förhoppningsvis, om det inte regnar) blir av imorgon med mina darlingar A&P :)

Ha en skön helg!
//J

2 kommentarer:

Aradia sa...

HAHAHA! Cheech Marin och Thomas Chong är bara för roliga!

Jonna sa...

Ja visst är de? :)