onsdag, augusti 29, 2007

Fundering 75

Varför är livet så jävla orättvist???

Igår gick vår lilla kisekatt bort.
Hon skulle fylla 1 år nästa vecka. Vi tog henne till veterinären för sterilisering och id-märkning, ni vet, sånt som en ansvarsfull kattägare ska göra.
Operationen var lyckad och efteråt fick vi ta hem henne för uppvak - precis som vi gjorde med vår andra kise - och allt verkade vara frid och fröjd, hon sov och så. Efter ett par timmar av vakande märkte min sambo att hon inte andades längre och åkte tillbaks till veterinären akut. Men det var för sent och hon gick inte att rädda... Antagligen tålde hon inte narkosen, den risken finns ju alltid vid operationer.
Men det är så JÄVLA ORÄTTVIST!!!!!!!!!!!! Varför just vår lilla tös???
Idag är jag ledsen.


Emmy 2006-09-07 -- 2007-08-28

6 kommentarer:

blabla sa...

gogumman emmy...kram

Anonym sa...

Nej usch, stackars gumman! Jag beklagar sorgen :( STOR kram!!

Jonna sa...

Crazycatlady: Tack gumman, visst är det bara fel?
Rosflickan: Tack för kramen! Lycka till med ditt nya jobb! Kram

Päm sa...

usch det är så hemskt *bamsekramar*

Lilla Duktig sa...

Ååååh, söta du!
Jag blev smått hysterisk när våra två akvariefiskar "flyttade hemifrån"... En katt skulle jag aldrig klara. Kämpa på!
Kram.

Jonna sa...

Lilla Duktig: Tack ska du ha!!! Ska försöka skriva något nytt snart så jag slipper deppa ner alla andra också... Men fy fan vad det känns när man förlorar ett husdjur!