tisdag, augusti 14, 2007

Fundering 73

Varför blir man glömsk när man har mycket att komma ihåg?

Okej, vad har hänt sedan sist?
Mycket :) Men av det som jag skrev om sist blev allt av :)
Jättetrevlig grillning med mina darlingar på lördagen med god mat och mysigt sällskap och sedan ett mycket trevligt kalas hos älsklingens släkting! En riktig kruttant kan man kalla henne :) Och god mat där också :)

Annars är det samma rutin som vanligt; jobba och äta och sova typ :)
Jo förresten, wish me luck, jag har slutat röka!!! Är inne på tredje dygnet nu och det går förvånansvärt bra!!! :) Mycket är nog tack vare att min älskling slutade i våras, men det är ju ännu bättre att vi båda slutar :)

Du är bäst älskling! Bara så du vet :) *puss*

Your Love Song Is

Thankyou by Dido

"And I want to thank you for giving me
The best day of my life
Oh, just to be with you is having
The best day of my life."

It's all good, as long as you're in love.


Nä, nu får man väl ta och jobba lite också :)
//J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick:
Yellow by Coldplay

"Look at the stars,
Look how they shine for you,
And everything you do,
Yeah they were all yellow"

You're so in love, it's like a drug.

=) *krama älsklingen*

Anonym sa...

hemma i sverige. det första jag såg när flygplanet dök under den massiva mur av vita moln som låg över köpenhamn var en ny mur med gråa moln.

Allt väl? fy vad jag har skanat att grilla, hoppas jag också får chans till att göra det.

Jonna sa...

Vad kul att du är hemma! Grillning går säkert bra ett par veckor till, men det har knappast varit många chanser till det i sommar. Muren du såg låg parkerad här under större delen av juli och försöker väl smyga sig tillbaks :)
Såg att du har haft det trevligt men jobbigt kanske. Välkommen tillbaks!