fredag, oktober 26, 2007

Fundering 80

Hur mycket kan man gnälla om att man är trött?

Hur mycket som helst tror jag :S Trött,trött,trött,trött,trött är jag! Och ont i höfterna och bihålorna. Blä!

Men vet ni vad?
1: Idag är det fredag,
2: vi har fått pengar,
3: och så är det bara 11 dagar till ultraljudet när vi får se vår bebis :D
4: och ja, jag får ju en bebis i slutet av allt mitt gnällande, så jag är ju ganska glad ändå!

Och så ett litet test för att pigga upp denna gråa dag:

Your Karaoke Theme Song is "Livin' On a Prayer"

You believe the best things in life are mostly forgotten, and you're definitely more than a little nostalgic .
You're likely to still like the same foods, fashions, and music as you did when you were a teenager.

You have a knack for knowing what elements of pop culture people have missed, without them even realizing it.
It's great to remember the past, but don't forget that not everyone is as stuck in it as you are.

You might also sing: "Pour Some Sugar on Me," "Rapper's Delight," and "Cherry Pie"

Stay away from people who sing: "Toxic"


Hahaha, jag sjöng ju med radion till Livin' on a prayer i bilen häromdagen :D

Ha en skön helg!
(För det ska jag ha!)

//J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite varmt te med honung i kanske hade varit på sin plats? =)

Päm sa...

ahhh så söt du är brore ;) haha ahh men ni måste säga hur det har gåt på ultraljudet sen! kan man inte få bilder eller något ;) tihihi