onsdag, november 28, 2007

Fundering 86

Hur trött kan man vara klockan åtta på kvällen?

Väldigt trött, för det är jag nu, men jag måste ju hålla mig vaken till Greys Anatomy som börjar snart :)

Sitter på hotellets lånedator och har min första surfing-session på många dagar(har ingen bärbar...); nu har jag en massa bloggar att plöja igenom och mail att kolla osv.

Tänkte bara meddela att här, 75 mil från Malmö, är det ganska kallt (några minusgrader) och snö. Det lär jag inte få se på länge därhemma. Här är också mörkt och så händer det inte så himla mycket eftersom jag är i en typisk småstad.
Men det gör inget, eftersom jag ändå är så himla trött, ont i ryggen och en alltid växande mage tar all min energi.

Jag saknar min älskling och vår katt också...
Jag är nog inte gjord för att åka på affärsresor, inte utan min familj :D Men bara två nätter till så får jag åka hem :) Och imorgon ska vi kanske till en större stad på kvällen och äta lite, så då blir det lite action.
Nu är snart min "lånetimme" slut så jag lämnar er här :)

Ha en riktigt skön kväll och fortsatt bra vecka!!!
//J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måtte Torsdag och Fredag gå fort! Kan inte sova ordentligt utan att ha dig bredvid mig! *massor av gos*

Lilla Duktig sa...

Ja det kan man!
Jag känner en massa människor som inte orkar göra något på kvällarna längre - och de är inte ens på burken! Tror det har med kylan och mörkret att göra. Mitt tips är att utnyttja de få timmarna av ljus som det bjuds på - lunchprommis är alltså ett måste!
Ta det lugnt!

Anonym sa...

Ingen fara, jag ar ocksa dalig pa att kommentera =) Men jag tycker om dig anda! Kram :)