måndag, juni 25, 2007

Fundering 61

Varför kan jag inte låta bli?

Yay, hittade en ny lista hos Minna och blev genast tvungen att sno den :)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? "Hjälp, varför står mitt hår rakt upp?"
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 110 kr.
3. Vilket ord rimmar på "test"? Fest
4. Favoritplanet? Tellus
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? VD:n
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Monthy Pythons flying circus-theme
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? BH, linne och V-ringad randig top.
8. Sätter du etiketter på dig själv? Öh, när jag har 50 varuprover att märka upp kan det ibland hända.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? No name
10. Ett ljust eller mörkt rum? Ljust på dagen, mörkt på natten kanske?
11. Vad gjorde du vid midnatt? Tittade på tv.
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? Glad midsommar
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? På hörnet till Balzarsgatan
14. Vilket uttryck använder du mest? Oj, det vet jag faktiskt inte, pratar så himla mycket hela tiden :)
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Min älskling såklart :)
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Våra katter
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Nikotin, koffein och alkohol.
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Noll.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills? Nuvarande
20. Din värsta fiende? Min morgontrötthet.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Min morfars målning
22. Vad var det senaste du sa till någon? Lång historia om ett naturfolk som jag och älskling såg en dokumentär om i helgen.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Lätt en miljon!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? Min darling :)
25. Senaste låten du lyssnade på? "Love is all around" puttrar på i radion i bakgrunden just nu.

Det var det hela, tillbaks till slitet!
Åh ja, midsommarhelgen var mycket bra, trevligt hos mamsen plus att vi möblerade om lite därhemma. Annars slappade jag stenhårt, vilket var målet :) Känner mig mycket mindre stressad nu :)
Ha det gött!
//J

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får väl sno denna listan jag också ;) *Massor av kyssar till min älskling*

Anonym sa...

Neej, förmågan att flyga ska man ju ha! Fatta vad underbart.. jag har alltid tänkt mig fallskärmshopp som den ultimata känslan av frihet -att bara falla och falla-, men att flyga måste ju klå det med hästlängder!
Och om inte annat kan du ju flyga och råna en bank borta i USA, så får du både och.. ;)
kram

Jonna sa...

Rosflickan, jo jag kom på det efteråt... Som min älskling skrev: "om jag kunde flyga skulle jag ta bra betalt för att visa upp det" :)