fredag, juni 29, 2007

Fundering 63

Varför blir man sådär stirrig och nojig då och då? När man helt plötsligt blir värsta pessimisten?
Alltså, det där är ju helkontigt att känna när man är en sån renodlad optimist som jag annars är. Så då måste ju känslan eller farhågan vara sann - eller?
Jaja, inlägget igår kan jag tillskriva PMS, men visst är det konstigt att vara så styrd av hormoner att man går tvärtemot emot sin natur?
Okej, det finns något jag oroar mig för som inte försvinner än på ett tag men det är säkert ingenting.
Jag vill tacka min stora kärlek för att han alltid förstår och springer och köper allt jag vill ha, bara jag nämner det :) Du är bäst!

Iallafall, idag är det ju fredag (om någon skulle ha missat det) men den där fredagskänslan vill inte riktigt infinna sig. Det kan bero på att jag har en stark känsla av att jag kommer behöva jobba några timmar imorgon, plus att jag vet att jag måste åka till södra Norrland i jobbets vägnar på söndag eftermiddag och jobba under söndag kväll däruppe för att nå vår deadline till måndag... Då känns det inte riktigt rätt att ropa "HELG!".
Menmen, ska bli kul att se hur det är däruppe på sommaren, jag har bara varit där på tidiga våren innan. Hoppas jag kan få ett sånt där mysigt rum som jag fick sist på hotellet!

Något jag verkligen behöver göra i helgen är dessutom att börja planera min fest samt göra lite grovrengöring av lägenheten så att städningen går snabbt på fredag/lördag/när fan jag nu ska hinna det :)
Varför städar man egentligen innan gästerna kommer? Det är ju när de har varit där som det behöver städas.
Vi får se hur det går :) Kul är att flera av de inbjudna som inte kunde förra året kommer att dyka upp detta året!
Och så känns det ju extra kul att efter festen har jag fyra veckors semester som väntar :D

Ha en riktigt trevlig helg allihop!!!

//J

5 kommentarer:

Anonym sa...

Allt för dig min kärlek! *gosar*

Anonym sa...

http://thecrazycatladyblogspotcom.blogspot.com/

Anonym sa...

Hormoner �r alltid okej att skylla p�. jag har legat och vridit mig i pl�gor hela helgen, och idag blev jag arg p� min spelpj�s i monopol. Den v�grade g�ra som jag ville!!!!!
N�ja... hormoner, som sagt ^^

A L V A S - P A P P A ! sa...

vill också provapms, eller iaf skylla på... (=

Jonna sa...

Rosflickan: Ja jag vet, man blir helt irrationell emellanåt :)

Alvas Pappa: Det tror jag faktiskt inte att du vill prova! :) Men du kan väl skylla på testosteronet när du är osammanhängande, funkar nog lika bra :)