söndag, juni 03, 2007

Fundering 56

Smittar bloggandet?
Nu finns min älskling också här i cyberspace :) Han skriver mycket roligare än jag och alla kommer att lämna min sida för honom, det är jag säker på. Kolla in hans sida här.

Som ni kanske ser har jag även uppdaterat länklistan litegrann så jag slipper att hoppa tre steg för att komma till de bloggar jag vill läsa (och så kan ni andra också kolla in mina favvisar).

Annars har det varit en skön helg, förutom att jag fick jobba övertid i fredags kväll och var inte hemma förrän halv åtta. Men igår hade jag och älskling det mysigt med två promenader, en flaska vin och ostbricka bland annat.
Och idag har vi varit så hurtiga att vi gick en hel mil (!) och vi fick bland annat se en helikopteruppvisning samt byggnaden dit mitt jobb ska flytta :)

Nu ska jag gå och bänka mig framför det sista avsnittet av Six Feet Under.

Ha det gött!
//J

3 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Smittar? Kanske.
Jag fick två av mina kompisar att börja blogga förra året men vågade inte själv börja förrän i våras. Smittade jag mig själv då?

Jonna sa...

Haha, ja det verkar onekligen så :) Jag har smittat mina svägerskor också, men de har bloggat i några månader åtminstone. Själv blev jag smittad/inspirerad av Agnes blogg, den är så härlig!

Anonym sa...

Åh vad skönt att sova... jag höll på att nicka till på golvet när jag rotade under byrån :P
Vår champagnefrukost ska vara inne, lyckligtvis, men jag hoppas såklart att det blir fint väder ändå...
Nej, uppdatera på du.. du behöver ju inte skriva "dumpads nya blogg", utan bara ta bort dumpad och lägga till mig.. jag kan inte tänka mig att såna idioter kan tänka så långt :P
kram