torsdag, maj 31, 2007

Fundering 55

Varför vill jag alltid blogga när jag absolut inte har tid att göra det, men när jag har tid så infinner sig lusten inte alls?

Iallafall: Arrrgggghhhh, vad stressigt det är på jobb nu!
Jonglerar flera anbud samtidigt och försöker få ihop dem och inte glömma någon detalj. I världen av offentliga upphandlingar måste man uppfylla alla krav och inte glömma detaljer och inte missa datumen. För om man gör det kan det bli så att företaget missar en affär på ett antal miljoner. Pressure anyone?

Snabb uppdatering:
* Ryggskottet läkt :)
* Pirates 3 var lika bra som jag hoppades :)
* Bilen har gått sönder ännu mer och försäkringen täcker inte den typen av skador :(
* Både jag och älskling behöver nya sängar vilket kostar mucho :( Men det kommer bli sååå skönt när vi väl får det :)
* Träffade släkt och vänner i helgen vilket var mysigt och kul :)
* Älsklingen kom in på sin önske-utbildning och börjar till hösten :D
* Ca 5 veckor kvar till semestern (och min födelsedag) :)
* Ca 6 veckor kvar tills jag och älskling ska åka till Danmark och se Metallica :)
* Ca 7 veckor kvar tills jag ska tatuera mig igen :)

Så livet leker väl ganska bra, men STRESS!!! säger jag bara.
Ha det bäst därute!
//J

PS Hade 888 besökare idag, tänker direkt på Solstollarna ;) Snart är det sommar!

5 kommentarer:

A L V A S - P A P P A ! sa...

dagens sannaste tanke det där med att ju mindre tid man har desto större är lusten, VARFÖR!??!?

Anonym sa...

esting testing 1-2 1-2

Jonna sa...

Alvas pappa: Ja, och är det inte så med allt man gör? "Ska bara" :)

zabbat: Välkommen till kommentarernas rike :)

Anonym sa...

Det där känns igen; med tiden och lusten...stor grattis till din älskling och en fråga: vad ska du tatuera?

Jonna sa...

Dumpad: Tack! Jag ska bygga om min svanktatuering litegrann. Har varit missnöjd med den ett bra tag så nu ska den förhoppningsvis bli snyggare :)