torsdag, maj 10, 2007

Fundering 50

Varför är jag sjukligt beroende av skor? Jag känner äkta lycka när jag får prova skor och rent av köpa ett par :)

Idag hade Wedins i stan specialpris på söta ballerinor för bara 49 kr!!! Jag var tvungen att rusa dit med en kollega på lunchen och vi snodde åt oss det sista paret av den vita modellen i stl 38 resp 37 *yay*
(Få nu inte dåndimpen älskling, jag vet nog att du har beställt två par skor själv ;))
Skorna är ju inte jättesköna [har dem på mig nu] men väldigt fina :)

Jag fick två par sandaler förra helgen av kollegan när vi var där och hjälpte henne med datorn. Som tack fick hon en kofta som jag felbeställde på H&M men som nog sitter som en smäck på henne :) Hon är så himla snäll, tur att man har hittat en riktig vän på sitt jobb! Första kollegan som jag umgås med privat på de här sju åren :) Och sedan att det skiljer 10 år mellan oss spelar ingen roll alls!
Iallafall, i sommar kommer jag vara sååå fin om fötterna efter att ha införskaffat sex nya par skor på en månad :) (Ja, kollegan också eftersom vi har liknande smak)

Idag slog jag till och beställde tid: På tisdag ska jag klippa av mitt långa hår! *ryser av spänning*
Det kan bli hur rätt som helst eller hur fel som helst. Förhoppningsvis rätt.
Annars har ni någon här som anammar turbantrenden i vår :)

Ikväll ska jag och A på medlemskväll på vårt gym, ska bli spännande att se vad det handlar om :) På lördag är det ju Eurovision song contest och A och kanske någon mer kommer hem till mig och dricker vin och hejar på Ola och resten av The Ark :) Ska bli mysigt!

På onsdag ska vi ut på after work nästan hela kontoret, vilket ska bli riktigt skoj!

Och på torsdag är både jag och min darling lediga och ska mysa ihop :)

Så ha det spännande/mysigt/skoj därute sålänge!
Och lycka till med skoinköp och hårfrisörer! (Ja, jag tror på karma :))

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojoj, att klippa av sitt långa hår är läskigt!! Men det blir säkert jättefint =)

Jag vill ju fortsätta blogga. Men hon spammade mig med kommentarer halva natten...får se vad det leder till. Skönt att veta att jag har stöd i alla fall...

kram