måndag, maj 14, 2007

Fundering 52

Varför heter det ryggskott?
Jo, för att det känns som om någon har skjutit mig i ryggen...

Jag vill bara meddela att dammsugning är livsfarligt, sluta genast upp med det!
Ropen skalla, dammråttor hos alla :)

I lördags städade jag och älsklingen eftersom vi skulle ha lite schlagerkväll. Mitt under dammsugningen så bara small det till i ryggen. Och för att göra en lång historia kort (för en gångs skull) så sitter jag nu här på en pall framför datorn på jobb med jättefula gympaskor och har försöker jobba genom Citodon-dimman.

Håhåjaja, nu vet jag hur det där känns också. Kunde gott varit utan den erfarenheten tycker jag. Stackars Jonna...

Lite ledsen är jag, för jag kunde inte gå ut i lördags kväll och jag kan inte klippa mig imorgon utan får vänta till på måndag. Men på onsdag ska jag ut med jobbet oavsett vad!

Hoppas ni därute har det bättre!
//J

2 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Precis vad jag alltid trott - att dammsuga är att leka med döden.
Det är inte bara mördande tråkigt... man kan även få ryggskott! *suck* Jag har försökt få Pojkvännen att uppfinna en sån där robot som dammsuger åt en. Han jobbar på det.

Jonna sa...

Hehe, min pojkvän snackar om att köpa en sådan, de finns ju ute på marknaden nu, kostar ett antal tusenlappar bara...