onsdag, maj 02, 2007

Fundering 47

Hur kan det komma sig att ett animerat djur underhåller mig en lång stund? :)

Idag vill jag välkomna Tisen som nu bor längst ner på min sida! Ge honom gärna en köttbit eller klia honom en stund nu när ni ändå är här :)
(Tack till Aradia för tipset!)

Valborg var bra, det hände absolut ingenting :) 1:a maj spenderade jag med att äta gifflar och dricka kaffe i två omgångar :) Tack kollegan och A&P!

Älsklingen har kommit in på den ena av sina utbildningar och börjar redan nu i maj!!! Jättekul! Nu hoppas vi bara på den han ville gå i första hand! *hålla tummar* *slängkyssar till min darling*

Oj, det här blev ett kort inlägg, i jämförelse med det förra iallafall :) (Ja, jag vet, jag är så himla omständig ibland...)

Ha det bäst!
//J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul, du får gratta din älskling från mig!
MEN: Ishockey är alltid giltigt skäl, om det är Sverige mot något annat land...Och du MÅSTE se Ugly betty & Desperete Housewives...jag sitter som klistrad varje tisdag! Och söndag vid O.C...plus de vardagar jag är hemma och ser Våra Bästa År :D

Inte alls besatt av TV va?
Och tck för gratulationen till mitt jobb! Det ska bli så kul! =)

Aradia sa...

Nu har jag matat ditt lilla djur med =^.^=