fredag, maj 04, 2007

Fundering 48

Hur uttråkad får man bli när man sitter på jobb och har massor att göra?
Jag skyller på det fina vädret och på att det är fredag, och skickar härmed ut en ny lista i cyberrymden :)

Namn: Jonna
Längd: 164 cm ö h
Stjärntecken: Kräfta
Ögonfärg: Brun-grön-gula (melerade)
Kroppsform: Tjejformad
Väska: Svart med förgyllda detaljer
Favoritprogram på tv: Gilmore girls, Grey's Anatomy, Men in trees, Doctor Who, Desperate housewifes, O.C, House, Bones, CSI, Jordan - rättsläkare, M.A.S.H, Ett herrans liv, Jay Leno, Dirty jobs, Cribs mfl (Är jag tv-beroende eller?)
Kall favoritdricka: Vatten, med eller utan bubblor
Varm favoritdricka: Cappuchino, kaffe med mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin, Gin & tonic, öl, drinkar i allmänhet
Snarkar du: Ja ibland
Har du glasögon: Ja, två par :)
Har du körkort: Nej
Hur känner du dig nu: Glad, trött och uttråkad
Tycker du att du är attraktiv: Klart! Man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan
Är du smart: Ja, iallafall när det gäller vissa saker :)
Vad vill du ha just nu: Min älskling, ledigt, en miljon, en resa till Thailand, en öl på torget :)
Hur mycket pengar har du: Några hundralappar
Hur ser din plånbok ut: Det är en blommig portmonnä från H&M
Spelar du något instrument: Njae, kan föra lite oväsen på några instrument
Vem är snyggast: Min älskling såklart :)
Vem vet mest om dig: Min älskling, min bror och mina närmsta vänner
Vilka sjukdomar har du haft: Många, mest förkylningar och annat vanligt. Konstigaste var nog att jag hade vattkoppor två gånger, det ska man ju inte kunna få.
Fobier: Fluglarver och eld
Åsikt om jultomten: Hmmm, han gör väl ett bra jobb ;)
Vad tycker du om fötter: Bra att ha, men gör ont alldeles för ofta
Vill du gifta dig: Kanske, om jag får barn
När ska du festa nästa gång: Vet ej
Vad köpte du senast: Gratulationskort, cigaretter och pastasallad på lunchen
Hur svarar du i telefonen hemma: Ja det är Jonna
Senast kramat: Älsklingen och A som jag träffade på lunchen
Vem sov du hos senast: Herregud, det var längesedan, tror det var hos J&M i höstas kanske?
Säger ofta: "Mmmm", "icke"
Saknar du någon: Ja
Fikade senast: För en timme sedan
Senast sedda film: Shaun of the dead
Kan du laga mat: Ja
Vad pluggar du/jobbar du med: Jobbar som assistent på kontor
När och varför grät du senast: När jag såg något sorgligt på tv igår

Nu får ni ha en trevlig helg, för det ska jag ha!
//J

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jo, det kanske jag ska införa när jag blir diktator? :P