torsdag, juni 28, 2007

Fundering 62

Tänk om...

Tänk om det är så1*? Men OM det är så, hur blir det då med det där som skulle kollas först? Tänk om det är så2 och jag måste "strunta i det"1? Usch vad jobbigt det blev nu...
Men om det är så1 och jag inte behöver "strunta i det"1 så måste jag ju definitvt "strunta i det"2 och kanske måste jag "strunta i det"3.



* Jag vill inte berätta exakt vad som pågår i mitt huvud men jag måste bara skriva av mig, för jag känner mig lite ledsen idag och då hjälper det att sätta ord på det. Även om orden bara är rappakalja för alla andra.
Förmodligen är det ingenting att bekymra sig över alls men det dröjer ett tag till innan jag vet. Men jag kan inte låta bli, ni vet när man målar upp "worst case scenario" för sig själv. Och då blir jag ledsen och orolig och irriterad på mig själv. *suck*

Tack för visat tålamod.
//J

PS En positiv sak har hänt idag åtminstone, mina linser var halva priset just nu :) Alltid något, mer pengar till min födelsedagsfest (en planering som också ligger och skvalpar runt i hjärnan) nästa vecka :)
Sen ska jag träna ikväll vilket också brukar vara kul!
Lite glad är jag nog ändå innerst inne :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Var inte orolig för någonting, jag finns alltid här för dig :) *kramar älsklingen länge*