måndag, juli 30, 2007

Fundering 70

Hur kommer det sig att det fullkomligt VRÄKER ner när jag är ute men så fort jag går in skiner solen?!

Lite uppdatering av semestrandet:
Fick fikat med väninnan - äntligen! och hon blev glad för Pilgrim-örhängena jag köpte till henne :)

Varit på IKEA och käkat köttbullar samt köpt nya bäddmadrasser, gardiner, en tavla och lite annat smått och gott. Madrasserna blir nog nästa månad, vi måste ju ha ett släp för att få med oss dem hem, plus att vi måste åka på tippen med de gamla.
Dessutom ska det ju helst inte monsunregna som det har gjort de senaste dagarna...

Jag var i stan och uträttade ärenden, klippte mig och tränade för första gången under semestern (dåligt!) idag och blev fruktansvärt blöt om ben och fötter eftersom mitt lilla paraply bara skyddade överkroppen. Självklart sken solen hela tiden jag var inomhus...

Och så har vi äntligen bestämt oss för att åka till Tivoli med barndomsvännerna nu i veckan.
Ska gå på bio och se "Transformers" med älsklingen samt ut och shoppa en runda med kollegan också.

Sen är tyvärr min semester slut... Ingen direkt solbränna har jag fått, men ny frisyr, och så har jag åtminstone varit på stranden en gång :)

Ha en skön vecka!
//J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, älska Tivoli :D

Jonna sa...

Ja, jag hoppas verkligen att det blir kul, har faktiskt inte varit där på flera år, trots att jag bor så nära.