fredag, februari 09, 2007

Fundering 28

Varför ska man envisas med att dricka den där sista ölen innan man går hem?
Okej, igår var det för att chefen ville bjuda, fast jag hade ju kunnat säga nej. Men det gjorde jag ju inte.
Fy vad trött jag är, och illa mår jag!
Vi var och bowlade igår kväll, hade lite "after work". Det var jättekul att få umgås lite med kollegorna utanför jobbet och utan de högsta cheferna! Min närmsta chef var ju dock med men han var riktigt kul, har inte lärt känna honom så bra ännu så det var ett bra tillfälle att få prata lite :)
Jag gjorde dessutom flera spärrar och strikes, första gången det har gått så bra för mig! Men träningsvärk i skinkan var såklart obligatoriskt att få idag :)
Nu ska jag försöka få något gjort, hur nu det ska gå till...
Thank god it's friday!
//J

2 kommentarer:

Aradia sa...

Jag kan slå din träningsvärk i skinkan med träningsvärk i höger armveck efter att ha bowlat på Wii'n *ASG*.

Jonna sa...

Hehe, men Wiin väger inte en massa kilon ju. Armen gjorde ont den med, men när jag hade suttit en stund och skulle resa mig - ja jösses, då kände man inte sig ung precis :)