onsdag, februari 14, 2007

Fundering 30

Varför blir man så beroende av den där lilla besöksräknaren?

Förut brydde jag mig inte om hur många som läste min blogg och antog att det bara var vänner och familj. Nu ser jag att jag har haft 100 unika besökare på 2 veckor!!! Och då känns det helt plötsligt lite viktigt, det här med hur många som läser. Stort tack iallafall!
Men jag saknar fortfarande kommentarer!

Ha nu en riktigt mysig dag och fira med nära och kära (inte bara kärlekspar) att ni har kärlek i livet! Dessutom är det ju helt gratis med kärlek (så ni behöver inte köpa massa dyra presenter - fast det piggar ju upp :P)!

You Would Choose Love
Money may buy a little happiness, but not the happiness of true love.You rather have a true soulmate than a private jet.And while many people may claim they would choose love too...You're one of the few who would really do it.

Är jag verkligen en av de få? Så illa är det väl inte ställt med världen?
Men jag glömde ju: amerikanskt test - ahaaa :)

Ha det bäst - ingen protest!
//J

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, kul att ha fått en ny läsare! Jag orkade upp i morse, men det känns rätt "svajigt" huvudet nu om du förstår vad jag menar... Och jättekul att du länkar till min blogg; jag känner mig hedrad!
Jag ska läsa igenom din blogg så fort jag hinner, men först måste jag skriva tre stora arbeten och förbereda två presentationer till imorgon...tack och lov är det lov snart!

/dumpad

Jonna sa...

Ojojoj, ingen fara, det är inget tvång att läsa hela :) Ja tyvärr har jag inga lov längre, det är väl det enda minuset med att jobba :)