fredag, februari 02, 2007

Fundering 23

Varför är man alltid så himla trött på fredagar? Man orkar ju ingenting. Men då kan man ju alltid blogga istället :)
Ny månad kräver ny lista! Den här har jag också stulit från Skolfröken :) (Ännu en listfantast precis som jag!)

Fyra...

...jobb jag haft
Förskola
Äldreboende
Datorbutik
och mitt nuvarande kontorsjobb :)

...filmer jag kan se om och om igen
Sagan om Ringen-triologin
Star Wars-filmerna
Matrix-filmerna
Monsters Inc, eller Shrek, eller Ice Age, eller Hitta Nemo eller...
(Okej, det var många fler än fyra men det finns ju så himla många bra - kolla in min profil så finns där ett par favoriter till)

...byar(städer) jag har bott i
Norra Åsum
Kristianstad
Västra Klagstorp
Malmö

...tv-serier jag gärna ser
Gilmore Girls
Grey's Anatomy
CSI
Cold Case

...ställen jag vill åka till
USA
UK
Thailand
Australien

...webbsidor jag besöker dagligen
Blogger
Lunarstorm
Helgon
Tjuvlyssnat

...favoriträtter
Italiensk fiskgryta
Pasta- och svampgratäng
Kyckling, ris och curry
Tacos

...ställen där jag stortrivs
Hemma
Hos vänner
Hos Familjen
Ute i naturen

Nä, tillbaks till jobb, så man kan få gå hem och ha en riktigt skön helg :)
Detsamma önskar jag alla därute!
//J

_____________________________________________

Uppdaterat 17.40:
Naturligtvis måste man jobba över en fredag. Chefen kom på en brådskande uppgift 17.10 och naturligtvis hade jag inte hunnit gå. Jaja, bara att fixa fram rapporten då. Jag har ju faktiskt bloggat idag också så lite mer arbetstid borde jag väl lägga in ;)
Egentligen ville jag bara säga hej till alla som har hittat hit, skaffade en räknare i förrgår och på hela den dagen hade jag ett besök - men nu har jag helt plötsligt haft nästan 30 unika besökare :) *vinkevink*
Ha en skön helg, det ska jag ha!

Inga kommentarer: