tisdag, februari 13, 2007

Fundering 29

Varför är jag alltid trött?






Iallafall, ny tisdag, inte mycket annat är nytt; Sover dåligt, kisarna är söta men busiga [Emmy, den lilla sötnosen, tappade mjölktänder i helgen], har inte träffat någon vän på över två veckor...
Fast sist var det intensivt iallafall: på torsdagen shoppades det med älsklingen och sedan var vi ute och åt och drack med A&P och därefter blev det shopping och fika med en kollega på lördagsdagen och party med tjejerna på natten, samt bakis [sorry A] med mycket god mat hos svärfamiljen på söndag eftermiddag :D En riktigt kul helg!
Och jag och älskling har haft två sköna slappehelger nu och kommer ha fullt upp de närmaste tre-fyra helgerna så man ska väl inte klaga. Fast man kan ju inte låta bli när man saknar social samvaro. (Fast inte nåt emot dig min darling, så menar jag inte.)
Men i helgen ska jag förhoppningsvis fika med A och så fyller styvpappa 50 så det blir stort kalas :)

Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och min älskling har lovat att bjuda ut mig :) *jippi*

The Candy Heart You Should Give Is:

To: Älsklingen
From: Jonna



Jaja, man kanske skulle ta och jobba lite nu då :)
Ha en bra dag därute!
//J

1 kommentar:

Anonym sa...

* Älskar daj *